مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 18:322022-02-02سياسي

طلاب فعال در مدارس باید دارای مهارت های به روز و خاص باشند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ربیت نسل حاضر دارای پیچیدگی های مختص به خود است، گفت: طلاب فعال در مدارس باید دارای مهارت های به روز و خاص باشند.

- به گزارش، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی چهارشنبه در همایش توانمند سازی ائمه جماعت مدارس همدان، با اشاره به اهمیت حضور طلاب و مبلغان در مدارس و میزان رضایتمندی در آمارهای موجود نسبت به این حضور، اظهار داشت: در سال های گذشته در طرح امین با مشکلاتی روبرو بودیم که امیدواریم با حضور مدیر کل جدید و همت آیت الله موسوی اصفهانی این مسائل پیگیری و کمبودها جبران شود.

وی با تاکید بر اینکه طلاب فعال در مدارس باید دارای مهارت های به روز و خاص باشند، گفت: تربیت نسل حاضر دارای پیچیدگی های مختص به خود است و با یک ساعت کار تربیتی نمی توان به نتیجه مورد نظر دست پیدا کرد، چرا که آن نوجوان 23 ساعت دیگر در فضاهای دیگر مشغول فعالیت است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه، با بیان اینکه برگزاری چنین جلساتی باید استمرار داشته باشد، مطرح کرد: اگر طلبه ای بنای خدمت به دین خدا را دارد، یکی از بهترین بسترها برای تحقق این هدف، آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی افزود: یکی از بهترین جاهایی که می شود کار تربیتی در آن انجام داد و به نسل آینده انقلاب خدمت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب فعال در مدارس باید دارای مهارت های به روز و خاص باشند

طلاب فعال در مدارس باید دارای مهارت های به روز و خاص باشند