مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 18:522022-02-02سياسي

اختصاص 550 میلیارد تومان برای ساماندهی 2 رودخانه رشت و رفع مشکل فاضلاب


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بازدید نماینده رییس جمهور از محل دفنگاه سراوان و همچنین رودخانه های رشت گفت: 250 میلیارد تومان از محل سفرهای استانی و 300 میلیارد تومان نیز از محل بودجه هیئت دولت به منظور احیا و ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر امروز در بیست و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور و هیات دولت به شهر رشت و استان گیلان اظهار کرد: یکی از مباحثی که دغدغه همه مردمان رشت و مورد تاکید اعضای شورا به منظور بهره مندی از اعتبارات دولتی برای دفنگاه زباله سراوان و رودخانه های رشت بود.

وی با اشاره به بازدید نماینده رییس جمهور از محل دفنگاه سراوان و همچنین رودخانه های رشت گفت: 250 میلیارد تومان از محل سفرهای استانی و 300 میلیارد تومان نیز از محل بودجه هیئت دولت و در مجموع 550 میلیارد تومان به منظور احیا و ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب و رفع مشکل فاضلاب اختصاص داده شد.

  قول های مساعد وزیر کشور پیرامون دفنگاه سراوان  رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بازدید وزیر کشور از دفنگاه سراوان افزود: در این بازدید وزیر کشور قول های بسیار خوبی به منظور رفع مشکل دفنگاه سراوان دادند و با توجه به اینکه در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 550 میلیارد تومان برای ساماندهی 2 رودخانه رشت و رفع مشکل فاضلاب

اختصاص 550 میلیارد تومان برای ساماندهی 2 رودخانه رشت و رفع مشکل فاضلاب