مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 19:272022-02-02پزشكي

افزایش مراکز نمونه گیری کرونا در بیرجند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به دلیل افزایش مراجعات برای تست کرونا تعداد مراکز نمونه گیری در بیرجند به پنج مرکز افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، کامبیز مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: قبلا تنها مرکز سلامت نجفی گل در چهار راه معلم و مرکز مهرشهر در زمینه نمونه گیری کرونا فعال بودند.

وی بیان کرد: به دلیل افزایش چشمگیر مراجعه کنندگان در هفته جاری، مرکز درمانی امام سجاد (ع) در خیابان سجادشهر، بیمارستان بوعلی در خیابان ارتش و درمانگاه شهدا در میدان ابوذر هم به تعداد مراکز نمونه گیری بیرجند اضافه شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با افزایش این تعداد مراکز انجام تست کرونا در بیرجند شدت می گیرد و از شلوغی برخی مراکز نمونه گیری کاسته خواهد شد.

وی عنوان کرد: در هفته جاری شاهد افزایش چند برابری مبتلایان کرونا در استان هستیم و روز گذشته 2 هزار و 263 تست کرونا در استان انجام شده که واقعا کادر درمان ما را درگیر کرده و انجام این تعداد از توان آنان خارج است.

مهدی زاده با اشاره به اینکه شهرستان ها در حال سپری کردن شیب تند کرونا هستند، افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تهویه مناسب و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مهمترین اولویت در پیشگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراکز نمونه گیری کرونا در بیرجند

افزایش مراکز نمونه گیری کرونا در بیرجند