مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 20:072022-02-02اقتصادي

6 پروژه گازرسانی به روستاها در دهه فجر به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در دهه فجر پروژه های گازرسانی به 33 روستای استان اردبیل در قالب 6 پروژه با 413 خانوار روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در دهه فجر پروژه های گازرسانی به 33 روستای استان اردبیل در قالب 6 پروژه با 413 خانوار روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

سردار اسماعیلی 13 بهمن با اعلام این خبر افزود: در این پروژه ها، 33 روستای شهرستان های مشکین شهر، گرمی، پارس آباد و بیله سوار با اعتبار بالغ بر 176 میلیارد ریال از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و بیش از 96 درصد از خانوار روستایی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ادامه داد: امسال شاهد بهره مندی بیش از 96 درصدی خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی هستیم و بر همین اساس استان اردبیل در جرگه استان های سبز از لحاظ گازرسانی قرار گرفته است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی و ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا از این طریق مردم نیز از مزایا و خدمات این فعالیت ها آگاه شوند، گفت: طی سال های گذشته در حوزه گازرسانی در سطح استان اردبیل خدمات ارزنده ای انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پروژه گازرسانی به روستاها در دهه فجر به بهره برداری می رسد

6 پروژه گازرسانی به روستاها در دهه فجر به بهره برداری می رسد