مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 21:372022-02-02ورزشي

یامین پور: نظام آموزشی فقط تست زنی را به جوانان آموخته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، وحید یامین پور معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز در اختتامیه دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاورین  مراکزمشاوره ازدواج و خانواده با گرامیداشت آغاز ایام ماه مبارک رجب، از اهمیت ذکر و توجه دادن ذهن به حقایق عالم و فضیلت های انسانی، اظهارکرد: گاه یاد کردن از یک حماسه و یا خواندن شاهنامه فردوسی یا خواندن داستان های تاریخی چون انسان را یاد فضیلت ها می اندازد، به مثابه ذکر است.

وی توجه دادن انسان ها به ابعاد متعالی وجود خودشان را شکل دیگر ذکر برشمرد و بیان داشت: از بهترین مصادیق ذکر همین کاری است که شما روان شناسان و مشاوران انجام می دهید و باید این کارها را به قصد قربت انجام داد و این اتفاق را شما به خوبی متوجه آن هستید.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه تأکید کرد: یکی از ویژگی های جامعه سنتی، انتقال مهارت ها و آموخته ها به فرزندان بدلیل الفت با پدر و مادر و آمیختگی در یک بستر گسترده بود اما اکنون با جوانانی که در بستر گسست نسلی تربیت شده اند و عملا چیزی از خلقیات و خانواده خودشان به ارث نبرده اند.

وی گفت: نظام آموزشی ما نیز این نیازها را به جوانان ما نیاموخته است و مهارت تست زنی را آموزش داده اما مهارت های واقعی زندگی عملا منتقل نشده و رسانه های ما نیز این تکلیف ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یامین پور: نظام آموزشی فقط تست زنی را به جوانان آموخته است

یامین پور: نظام آموزشی فقط تست زنی را به جوانان آموخته است