مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 21:522022-02-02سياسي

تمجید نظریه پرداز برجسته معماری ایران از رویکرد محله محوری شهرداری در رفسنجان


نظریه پرداز برجسته معماری ایران با تمجید از رویکرد محله محوری شهرداری در رفسنجان، تعاملات اجتماعی و گسترش فرهنگ اسلامی و رعایت حقوق همسایگی را موجب توسعه امنیت در محلات دانست.

- ایسنا/کرمان نظریه پرداز برجسته معماری ایران با تمجید از رویکرد محله محوری شهرداری در رفسنجان، تعاملات اجتماعی و گسترش فرهنگ اسلامی و رعایت حقوق همسایگی را موجب توسعه امنیت در محلات دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحمید نقره کار عصر امروز 13 بهمن در همایش آشنایی با مبانی طراحی معماری و شهرسازی بر ضرورت احیاء محله محوری در توسعه شهرها تأکید و اظهار کرد: تقویت هویت اسلامی – ایرانی در شهرها به عنوان یک ضرورت بوده و نظریه های شهرسازی مبتنی بر محله محوری و تقویت تعاملات اجتماعی در محلات مهم است.

وی با تمجید از رویکرد محله محوری شهرداری در رفسنجان، تعاملات اجتماعی و گسترش فرهنگ اسلامی و رعایت حقوق همسایگی را موجب توسعه امنیت در محلات دانست و افزود: محله محوری و مردم را به میدان آوردن اقدام بزرگی است که باعث ایجاد امید و نشاط و خلاقیت می شود.

این نظریه پرداز برجسته معماری ایران ادامه داد: شهر رفسنجان را باید براساس محلات، فضاها، امکانات و نیازمندی هایی که دارد، آسیب شناسی نمود و برای توسعه زیرساخت های آن اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید نظریه پرداز برجسته معماری ایران از رویکرد محله محوری شهرداری در رفسنجان

تمجید نظریه پرداز برجسته معماری ایران از رویکرد محله محوری شهرداری در رفسنجان