مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 22:122022-02-02اقتصادي

بیش از 400 خانوار در 33 روستای اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار اسماعیلی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: طی سال های گذشته در حوزه گازرسانی در سطح استان اردبیل خدمات ارزنده ای انجام شده است و در دهه فجر امسال نیز پروژه های گازرسانی به 33 روستای استان اردبیل با اعتبار بالغ بر 176 میلیارد ریال در قالب 6 پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این روستاها از روستاهای شهرستان های مشگین شهر، گرمی، پارس آباد و بیله سوار هستند که 413 خانوار در آن ها سکونت دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر صددرصد خانوار شهری و بیش از 96 درصد از خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با تشریح اقدامات ارزنده شرکت گاز استان اردبیل در راستای ارایه خدمات بهینه و غیرحضوری به مشترکین، تحقق برنامه های دولت الکترونیک را زمینه ساز تسهیل و تسریع در پاسخگویی و چابک سازی برشمرد و ادامه داد: شرکت گاز استان اردبیل با برنامه ریزی های منسجمی که در زمینه تحقق اهداف دولت الکترونیک انجام داده توانسته گام های موثری را در اجرای عدالت اجتماعی بردارد که از آن موارد می توان به صدور قبوض آنی، حذف قبوض کاغذی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و ارایه خدمات در بستر وب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 400 خانوار در 33 روستای اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند

بیش از 400 خانوار در 33 روستای اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند