مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 22:472022-02-02سياسي

تلاش دشمن برای بدبین کردن مردم به نظام/راهبرد اصلی جهاد تبیین است


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای بدبین کردن مردم به نظام گفت: در مقابله با این حرکت دشمن، راهبرد اصلی ما جهاد تبیین است.

- ، سردار یدالله جوانی عصر چهارشنبه در دومین یادواره شهدای حقوقدان استان بوشهر اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا جوانان را به انقلاب اسلامی بدبین کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان با راه انداختن جنگ شناختی، در ذهن آن ها تردید ایجاد کنند که راهبرد اصلی مقابله با این جنگ دشمن، جهاد تبیین است و جهادگران این عرصه لازم است این هنر را داشته باشند که به مردم آگاهی و شناخت درست بدهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: سنت و تجربه خداوندی به ما می گوید اگر یک جامعه بخواهد در مسیر انسانیت، رشد، کمال و تعالی قرار گیرد دشمن دارد و این دشمن در هر زمانی در مقابل نظام دینی و اسلامی ایستاده و صف آرایی می کند بنابراین لازم است در برابر این دشمن ایستادگی و جهاد کنیم.

وی افزود: اگر همه ما بپذیریم که جهاد در جامعه دینی یک تکلیف حتمی، قطعی و مستمر است آن وقت لازم است تشخیص دهیم که هر کس در هر موقعیتی چطور باید جهاد خود را انجام دهد و امروز جهاد کنونی ما در چه عرصه ای است؟ سردار جوانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز همه را به جهاد بزرگ عصر ما یعنی جهاد تبیین فرا می خواند و همه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای بدبین کردن مردم به نظام/راهبرد اصلی جهاد تبیین است

تلاش دشمن برای بدبین کردن مردم به نظام/راهبرد اصلی جهاد تبیین است