مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 23:022022-02-02سياسي

استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان در جهت توسعه چهارمحال و بختیاری


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در جهت محرومیت زدایی در کشور فعالیت می کند، گفت از ظرفیت این بنیاد برای توسعه چهارمحال و بختیاری استفاده خواهد شد.

- ، پرویز فتاح شامگاه چهارشنبه در یادواره شهید مهندس غلامعلی نیکخواه ، شهید شاخص کارمندی کشور که در فرهنگسرای بروجن برگزار شد با بیان اینکه فرماندهان در دوران جنگ هیچ گاه خود را از رزمندگان جدا نکردند، اظهار کرد: شهدا به عهد و میثاق خود با خدا عمل کردند.

وی با اشاره به رشادت های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: رزمندگان برای دفاع از خاک ایران در برابر استکبار جهانی ایستادند و از کیان ایران اسلامی در برابر هجمه های دشمنان دفاع کردند.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی به دلیل نقش آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

فتاح با بیان اینکه شهید نیکخواه در جاده تکاب به مهاباد به شهادت رسید، ادامه داد: این منطقه کوهستانی و صعب العبور بود که هرکس نمی توانست در آن منطقه حضور داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت مردم چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس و انقلاب، ادامه داد: اقتدار، وفاداری و رشادت های مردم چهارمحال و بختیاری در این دوران ها بی نظیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان در جهت توسعه چهارمحال و بختیاری

استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان در جهت توسعه چهارمحال و بختیاری