مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 23:072022-02-02پزشكي

اومیکرون چهره کیش را قرمز کرد


ابتدای ماه بهمن جزیره کیش در وضعیت آبی قرار داشت اما روز دوشنبه چهارم این ماه به رنگ زرد و روزجمعه هشتم بهمن به رنگ نارنجی و روز چهارشنبه 13 بهمن به رنگ قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا تغییر رنگ داد.

- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به تغییر ناگهانی شاخص ها هم اکنون 6 شهرستان و جزیره کیش از لحاظ شیوع ویروس کرونا به رنگ قرمز درآمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فاطمه نوروزیان عصر چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: شهرستان های بندرلنگه، بندرعباس، جاسک، میناب، بستک، پارسیان و جزیره کیش در وضعیت قرمز قرار گرفتند و سیریک، خمیر، قشم، هرمز، رودان و حاجی آباد در وضعیت نارنجی، بشاگرد در وضعیت زرد و جزیره ابوموسی نیز تنها منطقه با رنگ آبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط بحرانی استان برای روز شنبه ستاد استانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا محدودیت های را پیشنهاد داده و تغییر شیوه رستوران ها به شکل بیرون بر و یا در فضای باز از جمله پیشنهادات این ستاد است.

نوروزیان گفت: موارد مثبت اومیکرون تصاعدی بوده و ممکن است محدودیت های موقت 2 هفته ای برای جلوگیری از شیوع ویروس در نظر گرفته شود.

ابتدای ماه بهمن جزیره کیش در وضعیت آبی قرار داشت اما روز دوشنبه چهارم این ماه به رنگ زرد و روزجمعه هشتم بهمن به رنگ نارنجی و روز چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اومیکرون چهره کیش را قرمز کرد

اومیکرون چهره کیش را قرمز کرد