مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 23:372022-02-02سياسي

انقلابی گری یعنی ارزش های انقلاب را حفظ کردن/ ارکان نظام در اختیار مردم است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: اصیل ترین گفتمانی که می تواند پاسخ گوی نیاز مردم باشد، گفتمان دفاع مقدس است، چرا که علی رغم همه مشکلات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام ستاری امشب در گفت وگو با رسانه ها در خصوص نقش مردم و رهبری در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از پایه های اساسی در انقلاب اسلامی مردم بوده و هستند، اصلی که در عرصه سیاست بسیار لازم است.

معاون سیاسی استانداری لرستان، جمهوریت و اسلامیت را از شعارهای اساسی انقلاب عنوان و تصریح کرد: نقش مردم طی این 43 سال بسیار بارز است، همچنان که در بخش حضور در صحنه و تعیین سرنوشت، هیچ کشوری در جهان امروزی از ابتدا تا کنون قانون اساسی خود را به رای نگذاشته، اما نظام جمهوری اسلامی با برگزاری رفراندوم، قانون اساسی و دیگر انتخابات را با رای مردمی برگزار کرده است.

 ارکان نظام جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار دارد ستاری با بیان اینکه ارکان نظام جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار دارد، افزود: همین ویژگی در بعد کلان کشور را مردم لرستان نیز دارند، همچنان که مردم در همه انتخابات استان نقش ویژه ای داشتند.

وی ادامه داد: توطئه های عجیبی علیه ایران از گذشته شکل گرفته است، دشمن به این جمع بندی رسید که در زمان نوپا بودن انقلاب اسلامی با حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی گری یعنی ارزش های انقلاب را حفظ کردن/ ارکان نظام در اختیار مردم است

انقلابی گری یعنی ارزش های انقلاب را حفظ کردن/ ارکان نظام در اختیار مردم است