مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 00:222022-02-02اقتصادي

آلفابت در آستانه ورود به کلوب دو تریلیون دلاری ها


ارزش بازار آلفابت (شرکت مادر گوگل) به دنبال نتایج مالی سه ماهه بهتر از حد مطلوب و رشد بیش از هشت درصدی ارزش سهامش در روز چهارشنبه، به مرز دو تریلیون دلار نزدیک شد.

- ارزش بازار آلفابت (شرکت مادر گوگل) به دنبال نتایج مالی سه ماهه بهتر از حد مطلوب و رشد بیش از هشت درصدی ارزش سهامش در روز چهارشنبه، به مرز دو تریلیون دلار نزدیک شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارزش سهام آلفابت آخرین بار حدود 2975 دلار معامله شد و در مسیر ثبت بزرگترین رشد روزانه در حدود دو سال گذشته قرار گرفت و نگرانیهایی که نسبت به نگه داشتن سهام این غول فناوری پس از ریزش سنگین سهام فناوری در چند هفته گذشته وجود داشت را تا حدودی برطرف کرد.

ارزش بازار آلفابت در ابتدای معاملات به بالای دو تریلیون دلار رسید و آخرین بار 1.

97 تریلیون دلار بود.

اگر ارزش بازار آلفابت در بالای دو تریلیون دلار بسته شود، هم ردیف شرکتهایی نظیر اپل و مایکروسافت قرار می گیرد که ارزش بازار آنها بیش از دو تریلیون دلار است.

اگرچه رگولاتورهای سراسر جهان غولهای فناوری را برای نقض حریم خصوصی و نگرانیهای ضد انحصارطلبی هدف تحقیقات قرار داده اند، ارزش سهام ارزشمندترین شرکتهای وال استریت در دو سال گذشته تحت تاثیر شرایط پاندمی که یادگیری و دورکاری را فراگیر کرد، رشد قابل ملاحظه ای داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلفابت در آستانه ورود به کلوب دو تریلیون دلاری ها

آلفابت در آستانه ورود به کلوب دو تریلیون دلاری ها