مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 01:022022-02-02اقتصادي

ابزار هوشمند پایش مایعات حساس به دما در کشور به تولید رسید


گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور ابزار هوشمندی برای حمل ایمن و بهداشتی مایعات حساس به دما مانند شیر را به بازار معرفی کردند.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور ابزار هوشمندی برای حمل ایمن و بهداشتی مایعات حساس به دما مانند شیر را به بازار معرفی کردند.

فرشاد نظری، یکی از محققان این طرح در گفت وگو با ایسنا، کول تگ بار (Cool Tag BALL) را از محصولات تولید این شرکت فناوری نام برد و اظهار کرد: کول تگ بال برای حمل و نقل مایعات حساس به دما مانند شیر، کنستانتره ها و مالت ها استفاده می شود.

وی کول تگ بال را یک ابزار مانیتورینگ الکترونیکی هوشمند پیشرفته با امکان گزارش گیری و استفاده از خدمات دیتای ابری برای اعلام وضعیت نگهداری محصولات مایع در زنجیره سرد توصیف کرد و افزود: به عنوان مثال در جابه جایی شیر خام از دامداری و سکوی شیر تا کارخانه این ابزار قادر به پایش وضعیت آن از نقطه آغاز تا پایان است.

نظری با بیان اینکه این ابزار در داخل تانکرهای حامل مایعات قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: چگالی این ابزار به گونه ای طراحی شده که بر روی سطح مایعات که نباید در طول حمل، به هم زده شود قرار می گیرد و به صورت معلق باقی می ماند و مانع از به هم خوردن سطح مایع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابزار هوشمند پایش مایعات حساس به دما در کشور به تولید رسید

ابزار هوشمند پایش مایعات حساس به دما در کشور به تولید رسید