مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 06:022022-02-03اقتصادي

5 پروژه قابل افتتاح جهاد کشاورزی اسدآباد در دهه فجر


مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از 5پروژه قابل افتتاح و بهره برداری جهاد کشاورزی این شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

- محمد کرم مرادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر 33 هزار و 730 میلیون ریال در دهه فجر افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

وی تعداد اشتغال زایی این تعداد طرح را 87 نفر برشمرد و افزود: احیاء و مرمت قنوات روستاهای پیفانج، اکبر آباد و بیاج جمعا با اعتباری افزون بر 5 هزار و 320 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی با اشتغال زایی 80 نفر و با حجم کار جمعا 1000 متر از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر بوده که عملیات اجرایی این سه طرح در سال جاری آغاز شده است.

مرادی در ادامه با اشاره به بهره برداری واحد پرورش 1000 رأسی گوسفند داشتی روستای چارق در دهه فجر یادآور شد: این طرح نیز با اعتباری افزون بر 18 هزار میلیون ریال از محل آورده متقاضی و با اشتغال زایی 3 نفر در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی همچنین ادامه داد: واحد گلخانه سبزی و صیفی واقع در شهرک گلخانه ای پردیس موسی آباد نیز در دهه فجر با اعتباری افزون بر 10هزار و 410میلیون ریال از محل اعتبارات تسهیلات بانکی و آورده متقاضی با اشتغال زایی 4نفر در دهه فجر افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه قابل افتتاح جهاد کشاورزی اسدآباد در دهه فجر

5 پروژه قابل افتتاح جهاد کشاورزی اسدآباد در دهه فجر