مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 08:072022-02-03اقتصادي

آمادگی سرمایه گذار خارجی برای ایجاد شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان


منطقه ویژه اقتصادی سهلان با توجه به وجود زیرساخت های نسبتاً مناسب، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و فعالیت های تولیدی و صنعتی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: منطقه ویژه اقتصادی سهلان با توجه به وجود زیرساخت های نسبتاً مناسب، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و فعالیت های تولیدی و صنعتی است.

عابدین خرّم در جلسه فوق العاده ستاد سرمایه گذاری استان، گفت:تأکید ما در ستاد سرمایه گذاری این است که هر سرمایه گذاری وارد استان می شود همه مسئولان باید برای رفع موانع فعالیت او تلاش کنند و سرمایه گذار در پیچ وخم ادارات گرفتار نشود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار مسئول رفع موانع نیست، افزود: اگر می خواهیم حرکت و رشد و پیشرفتی در استان اتفاق بیفتد باید خود را متعهد به رفع موانع بدانیم و در مسیر سرمایه گذاری اما و اگر نداشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه گذار ترکیه ای برای احداث شهرک صنعتی تخصصی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان، گفت: خوشبختانه این سرمایه گذار هم شناخت خوبی از ظرفیت های استان دارد و هم سرمایه و تجربه کافی در اختیار دارد.

خرّم اظهار کرد: مقرر شد در جلسه ای تخصصی با حضور مدیران مربوط، خواسته های سرمایه گذار و الزامات اجرای طرح سرمایه گذاری مطرح و در نهایت تفاهم نامه ای شفاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سرمایه گذار خارجی برای ایجاد شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان

آمادگی سرمایه گذار خارجی برای ایجاد شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان