برقراری بیش از یکصد هزار تماس با سامانه 141 در سیستان و بلوچستانمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: یکصدو11هزارو 708 تماس مردمی در 10ماهه سالجاری با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این اداره کل برقرار شده است. - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: یکصدو11هزارو 708 تماس مردمی در 10ماهه سالجاری با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این اداره کل برقرار شده است. ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا افزود: استعلام وضعیت راهها و تردد در دوران کرونا، گزارش مشکلات راهها، شکایت رانندگان حمل و نقل بیشترین موضوع تماسهای مردم با سامانه 141 در این مدت بوده است. وی اضافه کرد: با استانی شدن تماس های سامانه 141 اطلاع یابی مستقیم از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری ، همچنین دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی افزایش یافته است . مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند. وی ادامه داد: آگاهی از آخرین وضعیت راههای استان، شرایط راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |