مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-03اجتماعي

برقراری بیش از یکصد هزار تماس با سامانه 141 در سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: یکصدو11هزارو 708 تماس مردمی در 10ماهه سالجاری با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این اداره کل برقرار شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: یکصدو11هزارو 708 تماس مردمی در 10ماهه سالجاری با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این اداره کل برقرار شده است.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا افزود: استعلام وضعیت راهها و تردد در دوران کرونا، گزارش مشکلات راهها، شکایت رانندگان حمل و نقل بیشترین موضوع تماسهای مردم با سامانه 141 در این مدت بوده است.

وی اضافه کرد: با استانی شدن تماس های سامانه 141 اطلاع یابی مستقیم از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری ، همچنین دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی افزایش یافته است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند.

وی ادامه داد: آگاهی از آخرین وضعیت راههای استان، شرایط راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری بیش از یکصد هزار تماس با سامانه 141 در سیستان و بلوچستان

برقراری بیش از یکصد هزار تماس با سامانه 141 در سیستان و بلوچستان