مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-03سياسي

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی است


عضو اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: نقش رهبری پس از نهایی شدن پیش نویس سند در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به خصوص در مرحله ابلاغ سند به سایر قوا و نهادهای مخاطب سند اهمیت زیادتری می یابد به خصوص آن که باید مشخص شود که این .

- عضو اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: نقش رهبری پس از نهایی شدن پیش نویس سند در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به خصوص در مرحله ابلاغ سند به سایر قوا و نهادهای مخاطب سند اهمیت زیادتری می یابد به خصوص آن که باید مشخص شود که این سند توسط متولیان در قوای سه گانه چگونه اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حجت الله حاجی حسینی عضو اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به تشریح و تفسیر اهداف و ماهیت این سند پرداخت و گفت: وقتی سند الگو به مرحله اجرا درآمد و وظایف قوا و نهادها مشخص شد، مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت حتما در کنار رهبری، باید فعالیت خود را ادامه دهد و وظیفه نظارت عالیه، بازخورد گرفتن از چگونگی اجرای تدابیر و ارائه پیشنهادات اصلاحی به رهبری را بر عهده داشته باشد.

مشروح این گفت وگو در ادامه آمده است.

*با توجه به اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در شعار جمهوری اسلامی از نظر تقدم و تأخر، جمهوری را بر اسلامی مقدم می دانستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی است

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی است