مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-03سياسي

افتتاح همزمان 65 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمسار


آیین افتتاح و بهره برداری همزمان از 65 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمسار با اعتباری افزون بر 345میلیارد تومان آغاز شد.

- ایسنا/سمنان آیین افتتاح و بهره برداری همزمان از 65 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمسار با اعتباری افزون بر 345میلیارد تومان آغاز شد.

اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان گرمسار که با حضور استاندار در حال برگزاری است ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز به برکت فداکاری، ایثار و رهبری معمار بزرگ انقلاب و خون شهدای عزیز، در فضای نظام مقدس جمهوری اسلامی نفس می کشیم .

وی با بیان اینکه بدهکار شهدا و امام شهدا و رهبر عالیقدرمان هستیم ادامه داد: همه ما باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و این فضای ارزشمند را بدانیم.

ما مدیون امام عظیم الشان و فداکاری، شجاعت و شهامتی هستیم که در دوران خفقان و استبداد بوجود آمد.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی، یک نظام مقدس است و هیچ احدی نمی تواند آن را منحصر به خود بداند خاطرنشان کرد: بسیاری که انقلاب را متعلق به خود می دانستند، از قطار انقلاب پیاده شده و در بعضی مواقع در مقابل انقلاب ایستادند که امروز به زباله دان تاریخ پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 65 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمسار

افتتاح همزمان 65 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمسار