مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-03اجتماعي

هفته آینده با بارش برف و باران شروع می شود


روز شنبه شاهد بارندگی متناوب (بارش متناوب برف در ارتفاعات)،کاهش محسوس دما گاهی با وزش باد نسبتاشدید در آسمان مازندران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران امروز با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با فعالیت سامانه سرد بارشی بامداد شنبه 16 تا بعدازظهر یکشنبه 17 بهمن ماه سال 1400 شاهد بارندگی متناوب (بارش متناوب برف در ارتفاعات)،کاهش محسوس دما گاهی با وزش باد نسبتاشدید واحتمال رعدوبرق در سطح استان هستیم.

وی گفت: آب گرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه ای ، مه آلود شدن، کاهش دید، کولاک برف، لغزندگی و یخبندان، اختلال در جاده ‏ها و محورهای کوهستانی و احتمال سقوط بهمن  از مخاطرات این سامانه بارشی است.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: با توجه به فعالیت این سامانه بارشی، توصیه بر احتیاط در تردد جاده ای، پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات و تجهیز خودروها به ادوات زمستانی، مدیریت در مصرف انرژی است که با کاهش مصرف برق و گاز، گرمابخش خانه های همدیگر باشیم.

این مسؤول با اشاره به پیش بینی آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما در آسمان مازندران، اضافه کرد:  از اواخر روز جمعه با افزایش ابر  با بارش  باران و برف همراه با وزش بادنسبتاً شدید در ارتفاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده با بارش برف و باران شروع می شود

هفته آینده با بارش برف و باران شروع می شود