مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-03سياسي

طهرانی مقدم؛ سردار شهیدی که 50 اختراع قابل ثبت داشت


این شهید والامقام 50 مورد اختراع قابل ثبت داشت.

- ایسنا/زنجان برادر شهید طهرانی مقدم گفت: این شهید والامقام 50 مورد اختراع قابل ثبت داشت.

محمد طهرانی مقدم شامگاه دیروز (13 بهمن ماه) در یادواره سرلشکر پاسدار شهید دکتر حسن طهرانی مقدم و شهدای اقتدار موشکی که به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها شهید طهرانی مقدم را مورد لطف خود قرار داده اند، عنوان کرد: آخرین بار ایشان در منزل مادرمان حضور یافته و به ذکر خاطراتی پرداختند که بخشی از این خاطرات مربوط به سفر به بندرعباس و شلیک موشکی بود که شهید طهرانی مقدم آن را تیر غیب معرفی کرد.

وی با بیان اینکه بنا به تعبیر برادر شهیدمان، همین تیر غیب ها موجب اقتدار کشورمان شده است، اضافه کرد: اگر امروز می بینیم دشمن علی رغم طراحی انواع توطئه و تهدیدات نتوانسته غلطی کند به این خاطر است که خوب می داند اگر بزند، می خورد.

این برادر شهید یادآور شد: دشمنان در طول بیش از چهل سال طراحی و توطئه علیه کشورمان، از این نکته غافل بودند که مملکت ما صاحب داشته و شهدا همیشه و در همه جا حضور دارند.

برادر شهید طهرانی مقدم تصریح کرد: روزی با شهید در نماز جمعه بودیم، دست مادر را بوسید و گفت فردا کار مهمی دارم و قرار بر این بود که موشک را تست کنند و فردای آن روز وقتی در آن پادگان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانی مقدم؛ سردار شهیدی که 50 اختراع قابل ثبت داشت

طهرانی مقدم؛ سردار شهیدی که 50 اختراع قابل ثبت داشت