مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-03اجتماعي

کرونا در آذربایجان به سمت قرمز شدن می رود/ حذف رنگ آبی از نقشه کرونایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیمین خیاط زاده با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی در روزهای اخیر،  اظهار کرد: شهرستان آذرشهر در وضعیت قرمز قرار گرفته و هفت شهرستان نیز نارنجی هستند و هبچ شهرستانی با وضعیت آبی در استان نداریم.

وی با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی در روزهای اخیر، گفت: شهرستان آذرشهر در وضعیت قرمز قرار گرفته، هفت شهرستان نیز نارنجی هستند و هبچ شهرستانی با وضعیت آبی در استان نداریم.

خیاط زاده با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به اُمیکرون در استان، اظهار کرد: تاکنون 487 مورد ابتلا به این سویه در استان شناسایی شده است.

 مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: تعداد مراجعان سرپایی و به تبع آن موارد بستری کرونایی استان در حال افزایش است.

خیاط زاده با تاکید بر لزوم مراقبت بیشتر از کودکان در دوران گسترش سویه جدید کرونا، گفت: چنانچه تب شدید، سختی تنفس، سردرد و بدن درد مداوم در افراد مشاهده شود و به خصوص اگر این افراد دارای بیماری زمینه ای و باردار باشند، باید بلافاصله قرنطینه و سپس به مراکز درمانی مراجعه کنند.

خیاط زاده روند واکسیناسیون کرونایی آذربایجان شرقی را خوب عنوان کرد و افزود: باید سرعت واکسیناسیون، بیشتر از وضعیت کنونی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در آذربایجان به سمت قرمز شدن می رود/ حذف رنگ آبی از نقشه کرونایی

کرونا در آذربایجان به سمت قرمز شدن می رود/ حذف رنگ آبی از نقشه کرونایی