مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-03پزشكي

ترکیب رنگ زرد و نارنجی با طعم اُمیکرون در همدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان شیب مراجعه بیماران مبتلایان به کووید 19 به بیمارستان های استان را در روزهای اخیر افزایشی اعلام کرد.

- دکتر رضا طهماسبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر برخی از شهرستان های استان در شرایط نارنجی و برخی در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

وی افزود: شیب مراجعه به بیمارستان های استان نسبت به هفته های گذشته افزایش یافته واین موضوع را شهروندان باید مورد توجه قرار داده و از برگزاری مراسم ها و دورهمی های خانوادگی خودداری کنند.

وی ادامه داد: درحال حاضر سویه غالب ویروس از نوع اُمیکرون بوده و اکثر افرادی که به بیمارستان مراجعه می کنند به اُمیکرون مبتلا هستند.

دکتر طهماسبی اذعان کرد: البته نوع سویه مهم نیست و مهم درمان به موقع و حفظ سلامت شهروندان است و ما در این راستا از تمام توان خود برای سلامت مراجعین استفاده می کنیم .

دکتر طهماسبی با بیان اینکه این سویه بیشتر کودکان را مورد هدف قرار می دهد، تصریح کرد: خانواده ها باید ضمن حفظ آرامش، بیمار مبتلا را تحت نظر پزشک درمان کنند و طبق تاکیدات پزشک معالج، در صورتیکه تب کودک ادامه دار بود یا سرفه های ممتد داشته باشد و تنفس به سختی باشد؛ باید به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب رنگ زرد و نارنجی با طعم اُمیکرون در همدان

ترکیب رنگ زرد و نارنجی با طعم اُمیکرون در همدان