مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-03فرهنگي

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره «شعر و داستان نوجوان ققنوس» در دهدشت


نخستین جشنواره شعر و داستان نوجوان ققنوس با همکاری آموزش و پرورش و انجمن ادبی ققنوس و با موضوع آزاد در راستای شناسایی استعداد های نوجوانان و ارتقاء و غنی سازی حوزه ادبیات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت ایرج کاظمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در حاشیه رونمایی از پوستر نخستین جشنواره شعر و داستان نوجوان ققنوس اظهار کرد: با حضور مسولان شهرستانی از پوستر نخستین جشنواره شعر و پوستر ویژه نوجوانان رونمایی شد که این جشنواره در مدارس شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: نخستین جشنواره شعر و داستان نوجوان ققنوس با همکاری آموزش و پرورش و انجمن ادبی ققنوس و با موضوع آزاد در راستای شناسایی استعداد های نوجوانان و ارتقاء و غنی سازی حوزه ادبیات، در شهرستان  کهگیلویه برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اینکه علاقه مندان تا 15 اسفند فرصت دارند آثار خود را در این جشنواره ارسال کنند، تصریح کرد: این  برنامه در دو بخش شعر در قالب های کلاسیک، شعر نو یا نیمایی، سپید، شعر گویشی و در بخش داستان در قالب داستان کوتاه، داستانک و قصه در شهرستان کهگیلویه برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: به 30 نفر از برگزیدگان در بخش های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی در جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره «شعر و داستان نوجوان ققنوس» در دهدشت

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره «شعر و داستان نوجوان ققنوس» در دهدشت