مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-03اقتصادي

30 برابر شدن تعداد واحدهای صنعتی کرمانشاه در انقلاب/ امسال 22 واحد تولیدی احیا شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: به لحاظ تعداد واحدهای صنعتی استان در مقایسه با قبل از انقلاب 30 برابر و تعداد شهرک و ناحیه صنعتی بیش از 20 برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن دارابی امروز در جمع اصحاب رسانه، با مقایسه وضعیت حال حاضر صنعت استان با دوران قبل از انقلاب، اظهار کرد: در حال حاضر 854 واحد صنعتی در استان داریم در حالی که قبل از انقلاب تنها 30 واحد صنعتی داشتیم.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب شهرک صنعتی کرمانشاه(جاده سنندج) را داشتیم و امروز 22 شهرک و ناحیه صنعتی داریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: به لحاظ تعداد واحدهای صنعتی در مقایسه با قبل از انقلاب 30 برابر و تعداد شهرک و ناحیه صنعتی بیش از 20 برابر شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع قبل از انقلاب 2 هزار تا 2 هزار و 500 نفر شاغل در حوزه صنعت و کارگاه های صنعتی مشغول به فعالیت بودند و امروز بیش از 30 هزار نفر در حوزه صنعت مشغول به کار هستند.

دارابی از بهره برداری از 32 پروژه سازمان صمت استان در ایام الله دهه مبارک فجر با اعتبار یک هزار و 200 میلیارد تومان خبر داد و گفت: پروژه پاکت سیمان سامان با ظرفیت تولید 110 میلیون پاکت در سال و اشتغالزایی 120 نفر، طرح توسعه کاشی بیستون با ظرفیت تولید 15 تا 16 میلیون مترمربع در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 برابر شدن تعداد واحدهای صنعتی کرمانشاه در انقلاب/ امسال 22 واحد تولیدی احیا شد

30 برابر شدن تعداد واحدهای صنعتی کرمانشاه در انقلاب/ امسال 22 واحد تولیدی احیا شد