مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-03اجتماعي

اجرای طرح ملی دادرس هلال احمر در 100 مدرسه یزد


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری دهمین دوره طرح ملی دادرس در 100 مدرسه استان و آموزش بیش از سه هزار دانش آموز خبر داد.

- سید جواد میرحسینی در این باره اظهار کرد: دهمین دوره طرح ملی دادرس جمعیت هلال احمر در 100 مدرسه استان از بهمن ماه شروع و تا اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این طرح 100 مدرسه در سطح استان تحت پوشش قرار گرفته و بیش از سه هزار دانش آموز پایه هشتم مقطع متوسطه با آموزش کمک های اولیه در هشت بخش از قبیل پناه گیری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، کنترل خونریزی پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، حمل مصدوم، اطفاحریق و اسکان اضطراری آشنا می شوند.

میرحسینی بیان کرد: دادرس، طرح ارزشمندی است که شروع آن به 10 سال پیش با وقوع حادثه آتش سوزی در مدرسه شین آباد بر می گردد؛ طرحی که پایه و اساس آن روی اصول بشر دوستانه بنا نهاده شده و زمینه را برای مسئولیت پذیری همراه با اعتماد به نفس بالا و مهربانی بیشتر میان نوجوانان فراهم می آورد.

وی گفت در طرح دادرس از هر مدرسه دو تیم 15 نفره آموزش ها را دریافت و در المپیادهای آماده شرکت خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع موج جدید کرونا، در شهرستان هایی که در وضعیت قرمز بسر می برند، آموزش ها در بستر شاد به دانش اموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی دادرس هلال احمر در 100 مدرسه یزد

اجرای طرح ملی دادرس هلال احمر در 100 مدرسه یزد