مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-03سياسي

بیمارستان سپاه گرگان تا سال 1401 افتتاح می شود


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: درمانگاه امام جعفر صادق(ع) که به عنوان دی کلینیک جراحی محدود مجوز آن را گرفتیم و در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مجوز ساخت درمانگاه امام جعفر صادق(ع) که به عنوان دی کلینیک جراحی محدود است گرفته شد که در حال حاضر شاهد پیشرفت 40 درصدی این پروژه درمانی هستیم.

وی تصریح کرد: طبقه اول این ساختمان با اعتبار 15 میلیاردی گرفته شد که هم اکنون در حال ساخت این پروژه درمانی در مرکز شهرستان گرگان هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: تا پایان سال جاری اعتبار بعدی ساخت این پروژه توسط ستاد کل سپاه پاسداران به ما واگذار خواهد شد.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: این خبر خوش را به شهروندان گلستانی می دهیم که مرکز دی کلینیک امام جعفر صادق (ع) جزو لیست مهندسی سپاه پاسداران قرار گرفت که به صورت فصلی برای تکمیل و ساخت این پروژه اعتبار می آید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: امیدواریم این پروژه درمانی تا پایان سال 1401 به بهره برداری برسد و کام مردم این استان شادمان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان سپاه گرگان تا سال 1401 افتتاح می شود

بیمارستان سپاه گرگان تا سال 1401 افتتاح می شود