مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-03پزشكي

با این آنتی بیوتیک طبیعی از سرماخوردگی در امان بمانید


مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: گیاه شلغم از جمله گیاهانی است که خاصیت آنتی بیوتیکی طبیعی دارد و در آن ترکیباتی ضد میکروب و ضد باکتری موجود است که همانند آنتی بیوتیک در بدن عمل می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: گیاه شلغم از جمله گیاهانی است که خاصیت آنتی بیوتیکی طبیعی دارد و در آن ترکیباتی ضد میکروب و ضد باکتری موجود است که همانند آنتی بیوتیک در بدن عمل می کند.

محسن پویان در گفت گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از راه های درمان و پیشگیری از بیماری ها، استفاده از دمنوش های مکمل گیاهی است.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی از مناطقی است که در آن کشت و برداشت محصول شلغم وجود دارد و این ماده ارزشمند در دل کویر برای بیماری ها معجزه می کند.

پویان بیان کرد: یکی از این گیاهان که معمولاً در فصل بهار در سال دوم زندگی اش به گل می رسد و گل های زرد رنگ زیبای آن را می توانیم مشاهده کنیم، گیاه شلغم است، این گیاه از جمله گیاهانی است که خاصیت آنتی بیوتیکی طبیعی دارد و در آن ترکیباتی ضد میکروب و ضد باکتری موجود است که همانند آنتی بیوتیک در بدن عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این آنتی بیوتیک طبیعی از سرماخوردگی در امان بمانید

با این آنتی بیوتیک طبیعی از سرماخوردگی در امان بمانید