مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-03سياسي

برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد


هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی با حضور مسئولان ارشد استان و اقشار مختلف مردم دارالعباده در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی صبح امروز در هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی که با حضور اقشار مختلف و مسئولان ارشد استان در پایگاه انقلاب استان، مسجد روضه محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله موثرترین راهکار برای پایداری این مهم در عصر کنونی است.

وی با اشاره به این که در سال 56 و 57 مردم پای کار آمده و انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید، افزود: زیبایی های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها قابل مقایسه نیست.

امام جمعه بخش مرکزی یزد امنیت کنونی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: اگر آنان نبودند علم هم رواج پیدا نمی کرد و این مهم باید برای جوانان نیز تبیین شود.

آیت الله مدرسی شهدا را عامل تداوم انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: شهدا تنها قشری به شمار آمده که هیچکس بر آن ها حق ندارد، بلکه آن ها بر همه اقشار دارای حق هستند.

وی در پایان سخنان خود حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش را نماد تربیت انقلابی و دینی دانست و خاطرنشان کرد: تفکر انقلاب اسلامی تنها رمز توسعه پایدار و تعالی بشیرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد

برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد