مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-03اقتصادي

بهره برداری از 52 طرح عمرانی و اقتصادی در ایجرود


فرماندار ایجرود، از بهره برداری 52 عنوان طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/زنجان فرماندار ایجرود، از بهره برداری 52 عنوان طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایجرود، روح الله جعفری روز گذشته (13 بهمن ماه) در دیدار جمعی از مدیران شهرستان ایجرود با امام جمعه زرین آباد، افزود: طی دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان 52 عنوان طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ها علاوه بر ارتقای شاخص های توسعه شهرستان، زمینه اشتغال 20 نفر به صورت مستقیم فراهم می شود.

این مسئول ادامه داد: بهره برداری از واحد تولید مربا و مارمالاد با 55 میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد 15 فرصت شغلی، طرحی است که در بخش کشاورزی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ایجرود یادآور شد: در دهه فجر امسال 41 پروژه با 150 میلیارد ریال اعتبار در حوزه بهبود محیط روستایی، دو طرح گازرسانی به روستاهای آرمتلو و قراقیه با اعتبار 25 میلیارد ریال، بهره برداری از یک باب فضای آموزشی با 30 میلیارد ریال اعتبار و چندین طرح دیگر از جمله مهم ترین پروژه هایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 52 طرح عمرانی و اقتصادی در ایجرود

بهره برداری از 52 طرح عمرانی و اقتصادی در ایجرود