مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-03اقتصادي

زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن در14 شهرستان آذربایجان غربی تامین شد


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تامین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در 14 شهرستان استان خبر داد.

- ، محسن حمزه لو صبح پنجشنبه در نشست روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: برنامه اجرایی قانون جهش تولید مسکن در آذربایجان غربی جلوتر از آیین نامه ابلاغی عملیاتی شده و با اینکه سهم استان در قانون تولید 178 هزار و 962 واحد مسکن در مدت چهار سال تعیین شده اما برای 223 هزار و 394 واحد مسکن زمین در 14 شهرستان تأمین شده است.

وی در خصوص پشتیبانی از ساخت 178 هزار و 962 واحد مسکن عنوان کرد: پالایش و تکمیل مراحل ثبت نام 77 هزار خانوار در حال انجام است و متقاضیانی که ثبت نام شان تکمیل شده به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات بانکی معرفی می شوند.

حمزه لو ادامه داد: تحصیل 4 هزار و 426 هکتار اراضی برای برنامه چهارساله قانون جهش تولید یک رکورد است و پیش از این، چنین حرکت جمعی برای حمایت از تولید و عرضه مسکن سابقه نداشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خصوص راهکارهای دستیابی به اهداف طرح جهش تولید و تأمین مسکن گفت: راه اندازی صندوق ملی مسکن، توسعه خطوط اعتباری مسکن مهر و کاهش نرخ سود تسهیلات برای خانوارهای دهک های پایین و ابلاغ بخشنامه نحوه عمل و قراردادهای مشارکت مدنی از راهکارهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن در14 شهرستان آذربایجان غربی تامین شد

زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن در14 شهرستان آذربایجان غربی تامین شد