مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-03ورزشي

همایش دوچرخه سواران قمی تا بیت امام راحل (ره) برگزار می شود


همایش بزرگ دوچرخه سواری پانزدهم بهمن ماه، هم زمان با دهه فجر، در قم برگزار می شود.

- همایش دوچرخه سواران قمی تا بیت امام راحل (ره) برگزار می شود ایسنا/قم همایش بزرگ دوچرخه سواری پانزدهم بهمن ماه، هم زمان با دهه فجر، در قم برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد قادری، جانشین کمیته تشکل های مردمی و حوزوی قرارگاه 19 دی، عنوان کرد: هم زمان با ایام الله دهه فجر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فقیه بصیر و انقلابی، مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور نوجوانان، جوانان و عموم علاقه مندان قمی، برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه اصل این اقدام فرهنگی - ورزشی، حرکتی انقلابی و مردمی است گفت: به همت گروه جهادی - تبلیغی رشد، این اقدام برای چندمین بار با مدیریت ارزشمند حجت الاسلام حسنعلی خویینی، مسئول کمیته ی تشکل های مردمی و حوزوی قرارگاه 19 دی استان قم، در حال برگزاری است که بحمدالله آمار ثبت نام نشان از آن دارد که از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

جانشین کمیته تشکل های مردمی و حوزوی قرارگاه 19 دی قم با تأکید بر اینکه این اقدام ارزشمند در حقیقت، نشان از پویایی و شادابی نسل چهارم انقلاب اسلامی دارد، بیان کرد: امروز ما به همه دنیا ثابت خواهیم کرد که نه تنها نسل سوم و چهارم، بلکه همه ی نسل های به وجود آمده بعد از انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش دوچرخه سواران قمی تا بیت امام راحل (ره) برگزار می شود

همایش دوچرخه سواران قمی تا بیت امام راحل (ره) برگزار می شود