مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-03سياسي

نباید راه و هدف شهدا فراموش شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ساری و جاری شود.

- حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز 14بهمن در مراسم غبار روبی مزار شهدا که د ر باغ رضوان ارومیه با حضور مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی باهدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدا برگزار شد، افزود: شهدا نمونه غیرت دینی بودند و برای حفظ و کیان اسلام جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی های بعدی نظام را همگی مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: شهدا عزت انقلاب هستند نباید راه و هدفشان فراموش شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ساری و جاری شود تا هم شاهد تداوم راه شهدا در کشور وهم احیای اقتدار و استقامت و مقاومت و غیرت دینی باشیم.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: اگر یاد شهدا در کشور همواره زنده نگه داشته شود غیرت دینی و غیرت مداری در کشور ماندگار خواهد شد.

وی یاد آور شد: دشمن می خواهد غیرت دینی ، حساسیت و مسئولیت را از ما بگیرد و وظیفه ما در این موقعیت تلاش برای جاری و ساری شدن غیرت دینی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهدا برای اینکه عظمت مردم ایران ، دین و اسلام خدشه دار نشود با اقتدا به امام حسین(ع) به میدان نبرد حق علیه باطل رفتند و جان خود را فدا کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید راه و هدف شهدا فراموش شود

نباید راه و هدف شهدا فراموش شود