مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-03اقتصادي

توزیع 20 هزار بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت آذربایجان غربی


رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی از توزیع 20 هزار بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت این استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی از توزیع 20 هزار بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت این استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی در گفت و گو با ایسنا بابیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر 20 هزار بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت توزیع می شود،افزود: ارزش هر بسته در مجموع 500 هزار تومان است، که هر کدام شامل مرغ، برنج، روغن، حبوبات و .

می شود.

این مسئول به فعالیت بیش از 4000 گروه جهادی در عرصه های مختلف اعم از ساخت و مرمت خانه محروم، توزیع بسته های معیشتی، راه اندازی ایستگاه سلامت و واکسیناسیون همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: 20 درصد گروه های جهادی فعال نیز با مدیریت بانوان فعالیت می کنند.

سرهنگ رحمانی به بهره برداری از پروژه های عمرانی مختلف با صرف اعتباری بالغ بر بیش از 6 میلیارد تومان اشاره کرد و بیان داشت: پروژه هایی نظیر انتقال آب کشاورزی، مرمت مسجد، حوزه علمیه، مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی طبخ و توزیع غذای گرم به تعداد 15 هزار پُرس و توزیع آن در بین نیازمندان را مورد اشاره قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت آذربایجان غربی

توزیع 20 هزار بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت آذربایجان غربی