مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-03سياسي

عمر ساختمان ها باید 50 الی 100 سال باشد


رییس کمیسییون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فروش شهر نباید چالش های دائمی آینده را ایجاد کند، گفت: عمر ساختمان ها باید 50 الی 100 سال باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون های معماری و شهرسازی شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان ها با محوریت بازآفرینی شهری در ششمین دوره شوراها صبح پنج شنبه 14 بهمن 1400 در تبریز برگزار شد.

مهدی عباسی به عنوان اولین سخنران در این اجلاس ضمن خیر مقدم، موضوع هم اندیشی در خصوص چالش های شهری و ارائه راه حل در این خصوص را با همفکری و همکاری کمیسیون های معماری و شهرسازی بسیار پر اهمیت دانست.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران به بانک اقدامات ایده های شهری در بین مراکز استان ها در حوزه های تخصصی معماری و شهرسازی، اشاره و استفاده از هوشمندسازی در حوزه معماری و شهرسازی و استفاده از تکنولوژی ارتباطات جهت تسریع در حل مسائل حوزه شهرسازی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به تغییر فرهنگ ساختمان سازی از توجه صرف به نماهای شهری و هزینه کرد در آن انتقاد و تاکید کرد: همزمان با رعایت زیبایی نمای ساختمان ها باید به اصول فنی ساخت توجه کرد تا ساختمانی با طول عمر بالا احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر ساختمان ها باید 50 الی 100 سال باشد

عمر ساختمان ها باید 50 الی 100 سال باشد