مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-03سياسي

آیین گلباران در 22 مزار شهدای ورامین برگزار شد


آیین گلباران مزار شهدا همزمان با اولین پنجشنبه از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستانی در ورامین برگزار شد.

- ، ظهر پنجشنبه و همزمان با اولین پنجشنبه از دهه مبارک فجر و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران، سردار عزیزی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، رییس دادگستری، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان ادارات و نهادهای مختلف، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران آیین گلباران در 22 گلزار شهدای ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان این آیین باشکوه در جمع خبرنگاران با اشاره به این نکته که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهداست، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جان فشانی های آنان است.

وی افزود: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت است و باید همه مسئولان و مدیران به دنبال تحقق اهداف و آرمان های شهدا باشند.

بر اساس این گزارش در این مراسم مسئولان شهرستان ورامین در گلزار شهدای حسین رضا حاضر شده و با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه به روح مطهر شهدای شهرستان درود فرستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گلباران در 22 مزار شهدای ورامین برگزار شد

آیین گلباران در 22 مزار شهدای ورامین برگزار شد