مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-03اقتصادي

نقطه های سبز برای ایرانسلی ها پاداش دارد


ایرانسل با هدف کمک به رشد و توسعه کسب وکارهای دیجیتال، درصدی از مبلغ خرید محصولات و خدمات دیجیتال دارای نشان ویژه «نقطه سبز» را به عنوان پاداش به اعتبار کیف پول دیجیتال مشترکان واریز می کند.

- به نقل از روابط عمومی ایرانسل ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می توانند با خرید محصولات و خدمات ایرانسل که با نشان ویژه نقطه سبز مشخص شده اند، درصدی از مبلغ خرید خود را در قالب اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسلی، پاداش دریافت کنند.

اعتبار کیف پول دیجیتال، می تواند برای خرید محصولات و خدمات مختلف دیجیتال، استفاده شود.

ایرانسل با هدف کمک به رشد و توسعه کسب وکارهای دیجیتال، درصدی از مبلغ خرید محصولات و خدمات دیجیتال دارای نشان ویژه نقطه سبز را به عنوان پاداش (Cashback)، به اعتبار کیف پول دیجیتال مشترکانی که محصولات و خدمات فوق را خریداری کنند، واریز می کند.

نقطه های سبز کجا هستند؟ در کنار بعضی از محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، نقطه های سبز کوچکی به چشم می خورد که نشانهٔ وجود پاداش نقطه های سبز در صورت خرید آنلاین آن محصول یا خدمت هستند.

در صورتی که مشترکان ایرانسل هر یک از این محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین خریداری کنند، معادل درصدی از مبلغ خرید، بدون احتساب مالیات بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه های سبز برای ایرانسلی ها پاداش دارد

نقطه های سبز برای ایرانسلی ها پاداش دارد