مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-03اقتصادي

کلیدواژه انحصار، همواره پوششی بر عدم موفقیت در حوزه ارتباطات است


کلیدواژه انحصار، همواره پوششی بر عدم موفقیت در حوزه ارتباطات و مخابرات و حتی سنگ اندازی در مسیر پیشرفت بازار ارتباطات کشور بوده و یکی از موانع اصلی توسعه حوزه آی سی تی در کشور است.

- به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، بهانه نگارش این یادداشت برپایی کمپینی با عنوان رفع انحصار از مخابرات در شبکه های اجتماعی است که پرداختن به آن، حقیقتا اشتباهی بزرگ و موجب انحراف افکار عمومی از مشکل اصلی صنعت ارتباطات به حساب می آید.

همچنین، مهم ترین آسیب جبران ناپذیر آن نه به صنعت ارتباطات، بلکه به افکار عمومی است که ظاهرا انحصار مطرح شده مخابرات را دلیل تمام توسعه نیافتگی ها بدانند و دیگر مطالبه به حقی از مسوولین بابت عدم پیشرفت حوزه ارتباطات نداشته باشند.

امروزه در جامعه ای که 85 میلیون ایرانی به اینترنت دسترسی دارند، جمع آوری 6 هزار امضا کار بسیار ساده ای است، این کارزار را کسانی به راه انداختند که بانیان وضع موجود هستند.

البته در دولت مردمی فعلی در بخش مخابرات شاهدتحولات خوبی هستیم که البته لازمه آن فریفته نشدن همکاران دولت جدید توسط گروه هایی است که تمام کم کاری ها و ترک فعل های خود را در حوزه ارتباطات، زیر پوشش انحصار مخابرات پنهان می دارند و متاسفانه سال ها با این بهانه، به صورت هدفمند باعث عدم توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیدواژه انحصار، همواره پوششی بر عدم موفقیت در حوزه ارتباطات است

کلیدواژه انحصار، همواره پوششی بر عدم موفقیت در حوزه ارتباطات است