مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-03سياسي

200 هکتار بذرکاری تاغ و قیچ در مراتع زمستانه سمنان اجرا شد


رییس اداره منابع طبیعی سمنان از برگزاری پنجمین پویش مردمی جنگل کاری با بذر، هم زمان با دهه فجر خبر داد و گفت: 200 هکتار بذرکاری تاغ و قیچ در مراتع زمستانه سمنان اجرا شد.

- ، بابیان اینکه پنجمین پویش مردمی جنگل کاری با بذر هم زمان با سومین روز دهه مبارک فجر در مراتع شهرستان سمنان به اجرا درآمد، ابراز داشت: در این طرح بذرکاری تاغ و قیچ در مراتع زمستانه سمنان اجراشده است.

وی بابیان اینکه هدف از اجرای این قبیل امور احیای اراضی مراتع قشلاقی است، افزود: در این طرح که با مشارکت جمعیت هلال احمر صورت گرفت 200 هکتار بذرکاری در مرتع زمستانه ایوب چیل بلند شهرستان سمنان اجراشده است.

رییس اداره منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه این پویش ها می تواند به افزایش پوشش گیاهی منطقه منتهی شود، ابراز داشت: در واقع با دنبال کردن این پویش ها در تلاشیم تا مانع توسعه بیابان زایی در حوزه سمنان شویم و از سویی به حفاظت خاک و تولید علوفه نیز کمک کنیم.

منظمی از ید و رفع تصرف و قلع وقمع بیش از دو هزار و 455 مترمربع از اراضی ملی در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با حکم قضایی و حضور نیروهای یگان حفاظت این اراضی که در دو پلاک مختلف در شهرستان سمنان واقع شده بود مجدد به منابع طبیعی بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هکتار بذرکاری تاغ و قیچ در مراتع زمستانه سمنان اجرا شد

200 هکتار بذرکاری تاغ و قیچ در مراتع زمستانه سمنان اجرا شد