مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-03سياسي

معاون استانداری کرمانشاه: اقتدار امروز ایران ثمره خون شهدا است


در سومین روز از دهه مبارک فجر آیین عطرافشانی مزار شهدا با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

- معاون استانداری کرمانشاه: اقتدار امروز ایران ثمره خون شهدا است ایسنا/کرمانشاه در سومین روز از دهه مبارک فجر آیین عطرافشانی مزار شهدا با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، امروز(14 بهمن) در آیین عطرافشانی گلزار شهدای کرمانشاه با بیان اینکه اقتدار امروز ایران ثمره خون شهداست، اظهار داشت: با گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی دستاوردها و اقدامات ارزشمندی را شاهد هستیم که موجب شکوفایی و قدرت کشور شده است.

وی با بیان اینکه نقش مردم در پیروزی انقلاب را نباید هیچگاه از یاد برد، افزود: با جانفشانی و ایثار همین مردم بود که کشور توانست در مقابل توطئه ها و حوادث سالهای پس از انقلاب و همچنین هشت سال جنگ تحمیلی ایستادگی کند و امروز نیز این مردم به مانند وفاداری به امام راحل، پای بیعت خود با رهبر انقلاب ایستاده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات و فشارهای ناشی از تحریم ها تاکید کرد: در موقعیتی قرار داریم که به دنبال دسیسه های جدید برای کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استانداری کرمانشاه: اقتدار امروز ایران ثمره خون شهدا است

معاون استانداری کرمانشاه: اقتدار امروز ایران ثمره خون شهدا است