مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-03سياسي

آیت الله صافی گلپایگانی با غیرت دینی همواره در اردوگاه مردم بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آیت الله صافی گلپایگانی با غیرت دینی خود همواره سعی می کرد تا در اردوگاه مردم قرار گرفته و مدافع آنها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی ظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شیخ فقها آیت الله صافی گلپایگانی در مسجد جامع اردبیل اظهار کرد: فقها در طول تاریخ حافظ و نگهبان فقه اهل بیت بودند و سعی کردند تا با تقدیم جان و مال خود از این سرمایه صیانت کنند.

وی آیت الله صافی گلپایگانی را فقیه پرتلاش، پرتألیف، غیور، آگاه و بصیر اعلام کرد و گفت: در یک قرن مجاهدت آیت الله صافی گلپایگانی زندگی عزتمندی در خدمت به اهل بیت داشت و سعی کرد تا وظیفه مرجعیت، فقاهت و اجتهاد را در کنار دفاع از ولایت فقیه انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به تاریخ پرفراز و نشیب فقه اسلامی و شیعی اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ سعی شده تا به اشکال مختلف در این مسیر انحراف ایجاد کنند اما مصادیق روشنی از دفاع و حمایت اهل بیت از فقه رسول الله را شاهد هستیم.

آیت الله عاملی تصریح کرد: بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) تدوین و نوشتن حدیث ممنوع شد و با شکل گیری 200 مذهب فقهی در طول عمر اهل بیت (ع) سعی کردند تا در مسیر حقانیت دین الهی و فقه اسلامی خدشه وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله صافی گلپایگانی با غیرت دینی همواره در اردوگاه مردم بود

آیت الله صافی گلپایگانی با غیرت دینی همواره در اردوگاه مردم بود