مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-03اقتصادي

رونمایی از 13 دستگاه اتوبوس جدید در شهرکرد به مناسبت دهه فجر


13 اتوبوس از کارخانه خودروسازی عقاب افشان استان سمنان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان از طریق اوراق صکوک خریداری شد و تزریق این تعداد اتوبوس مرهمی برای حمل و نقل عمومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی پیش از ظهر امروز در حاشیه رونمایی از 13 دستگاه اتوبوس با اشاره به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد را که بخش عمده آن فرسوده است، نوسازی و بازسازی کنیم در همین راستا همزمان با دهه مبارک فجر 13 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل افزوده شد.

شهردار شهرکرد افزود: این تعداد اتوبوس از کارخانه خودروسازی عقاب افشان استان سمنان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان از طریق اوراق صکوک خریداری شد و تزریق این تعداد اتوبوس مرهمی برای حمل و نقل عمومی است.

وی با بیان اینکه در اتوبوس های جدید امکانات برای معلولین و جانبازان پیش بینی شده است، بیان کرد: رونمایی این اتوبوس ها در ایام الله دهه فجر و برای پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و قرار گرفتن در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهیدان انقلاب و جانبازان ارزشمند باعث ایجاد خیر و برکت بیشتر در روند خدمات رسانی به شهروندان و معلولین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 13 دستگاه اتوبوس جدید در شهرکرد به مناسبت دهه فجر

رونمایی از 13 دستگاه اتوبوس جدید در شهرکرد به مناسبت دهه فجر