مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-03ورزشي

رفع تعلیق جودو را به جد پیگیر هستیم/راه اندازی 12 خانه جودو در کشور


رفع تعلیق جودوی ایران را از حضور در مسابقات جهانی، بین المللی و المپیک پیگیر هستیم و امیدواریم مشکل به وجود آمده مرتفع شود.

- ایسنا/اردبیل رییس فدراسیون جودوی کشور گفت: رفع تعلیق جودوی ایران را از حضور در مسابقات جهانی، بین المللی و المپیک پیگیر هستیم و امیدواریم مشکل به وجود آمده مرتفع شود.

آرش میراسماعیلی در مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان اردبیل اظهار کرد: در سفری که وزیر ورزش و جوانان به چین خواهد داشت قرار است با رییس جهانی فدراسیون جودو رایزنی هایی را انجام دهند تا حکم تعلیق جودوی ایران شکسته شده و یا به حداقل برسد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که تعلیق این رشته ورزشی در ماه های اخیر انجام شده اما پشتوانه سازی در این رشته ورزشی در حال انجام است و ما سعی داریم تا به رغم تنگناهای بین المللی در عرصه داخلی مسابقات متعددی را برگزار کنیم.

رییس فدراسیون جودوی کشور از افزایش ورزشکاران سازمان یافته رشته جودو خبر داد و گفت: جمعیت جودوی کشور از 60 هزار نفر به 98 هزار ورزشکار افزایش یافته که امیدواریم همچنان روند صعودی را در جذب و استعدادیابی رشته جودو شاهد باشیم.

میراسماعیلی بیان کرد: در دو سال اخیر 12 خانه جودو در کشور راه اندازی شده تا ورزشکاران این رشته ورزشی از این فضا استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تعلیق جودو را به جد پیگیر هستیم/راه اندازی 12 خانه جودو در کشور

رفع تعلیق جودو را به جد پیگیر هستیم/راه اندازی 12 خانه جودو در کشور