مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-03سياسي

20 پروژه در حوزه برق طی دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می شود


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: طی دهه مبارک فجر سال جاری 20 پروژه و طرح در حوزه برق در استان کرمانشاه افتتاح می شود.

- ، محمد مرادی ظهر امروز پنجشنبه در نشست خبری تشریح پروژه ها و طرح های افتتاحی حوزه برق به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ها بیش از 484 میلیارد ریال است.

وی افزود: از این تعداد پروژه 6 طرح در حوزه برق رسانی به روستاهای فاقد برق در شهرستان های ثلاث باباجانی، روانسر، صحنه، کنگاور، گیلانغرب و ماهیدشت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: 10 پروژه نیز مربوط به اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی با اعتباری بالغ بر 265 میلیارد ریال است.

مرادی اضافه کرد: سه پروژه نیز مربوط به تعویض سیم به کابل خودنگهدار نقاط شهری در شهرهای کنگاور، صحنه و کرمانشاه جمعاً به طول 40 کیلومتر و با اعتبار 100 میلیارد ریال است.

وی پروژه برق رسانی به وسیله سلول های خورشیدی به عشایر کرمانشاه با اعتبار 64 میلیارد ریال را از پروژه های افتتاحی طی دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: با افتتاح این پروژه به 500 خانوار عشایری این استان از طریق سلول های خورشیدی برق رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه در حوزه برق طی دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می شود

20 پروژه در حوزه برق طی دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می شود