مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-03سياسي

لزوم اقدامات جدی برای احیای دریاچه بختگان و طشک


نماینده مردم نیریز، بختگان، استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت:باید اقداماتی در تراز اقداماتی که برای دریاچه ارومیه شد و امروز شاهد زنده شدن دریاچه ارومیه هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، فرهاد طهماسبی نماینده مردم نیریز، بختگان، استهبان در مجلس در مراسم روز جهانی تالاب ها که صبح امروز پنجشنبه 14 بهمن ماه به میزبانی شهرستان بختگان استان فارس برگزار شد گفت: امروز شاهد بادهای نمکی و درگیر شدن مردم با بیماری های لاعلاج و بعضاً صعب العلاج هستیم.

  وی افزود: امروز به سبب بی توجهی و عدم رعایت حداقل ها در رفتار همجواری با دریاچه ها شاهد خشکیدن آن ها و آثار سوء این خشک شدن بر زندگی مردم حاشیه بختگان و طشک هستیم.

  طهماسبی با بیان اینکه توسعه کشاورزی بی ضابطه در بالادست باعث خشک شدن تالاب های ارزشمند استان شده است، اظهار کرد: رفع این مهم نیازمند انسجام و عزم ملی است.

  این نماینده مجلس ادامه داد: این صدا باید به گوش رییس جمهور آقای رییسی برسد که مجموعه دولت را مکلف به ارائه راهکار علمی و عملی برای بختگان و طشک کند.

وی با تاکید بر اینکه حتماً راهکار عملی و مطالعه علمی برای بختگان وجود دارد و باید اقداماتی در تراز اقداماتی که برای دریاچه ارومیه شد و امروز شاهد زنده شدن دریاچه ارومیه هستیم، برای بختگان و طشک سایر تالاب های است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اقدامات جدی برای احیای دریاچه بختگان و طشک

لزوم اقدامات جدی برای احیای دریاچه بختگان و طشک