مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-03فرهنگي

نمایشگاه نقاشی «پیل پا» در اهواز برگزار می شود


نمایشگاه انفرادی نقاشی های رشید کیوانی از معماری ایران در اهواز برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایشگاه، با نام پیل پا به معنی ستون، اصطلاحی در معماری ایرانی است، از 15 تا 21 بهمن 1400 واقع در اهواز، امانیه، فلکه ساعت، خیابان خرم، انتهای کوچه خرد، پلاک 3، گالری ریم برگزار می شود.

از ویژگی های مهم این نمایشگاه می توان به مجموعه ای از 31 اثر هنری از 31 بنای مهم 31 استان ایران اشاره کرد که مخاطبان می توانند در کوتاه ترین زمان نگاهی اجمالی و مفید به مهم ترین بناهای تاریخی ایران داشته باشند.

این مجموعه نقاشی فرصت مناسبی برای علاقه مندان به معماری و نقاشی و حوزه های فرهنگی، تاریخی و گردشگری است تا با معماری و هنر ایرانی آشنا شوند.

تمامی آثار موجود در این رویداد هنری در مقیاسی کوچک و مینی مال خلق شده که بازی با رنگ و خط با دستی آزاد در این آثار به وضوح دیده می شود.

از تازه ترین فعالیت های هنری رشید کیوانی می توان به حضور در چهارمین جشنواره بین المللی خوشنویسی و تایپوگرافی روتنیا اوکراین، اولین مسابقه بین المللی کارتون GOLDEN ARZEH لبنان، هجدهمین نمایشگاه بین المللی کاریکاتور سوریه، در جشنواره بین المللی پارادوکس ترکیه، نهمین نمایشگاه بین المللی کارتون Ymittos & ERGASTIRI یونان، اولین دوره مسابقه بین المللی کارتون مراکش، جشنواره بین المللی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه نقاشی «پیل پا» در اهواز برگزار می شود

نمایشگاه نقاشی «پیل پا» در اهواز برگزار می شود