مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-03بين الملل

هدف حمله شبانه آمریکا در ادلب سوریه چه کسی بود؟ (+عکس)


شبکه سعودی «الحدث» نیز به نقل از منابع خود گزارش داد که فردی که در عملیات بامدادی آمریکا هدف حمله قرار گرفت، سرکرده جدید داعش بوده است.

- شبکه سعودی الحدث نیز به نقل از منابع خود گزارش داد که فردی که در عملیات بامدادی آمریکا هدف حمله قرار گرفت، سرکرده جدید داعش بوده است.

پس از عملیات دیشب آمریکا در ادلب سوریه و به خاک و خون کشیده شدن چند زن و کودک، برخی منابع معارض احتمال دادند که در حمله آمریکا، سرکرده جدید داعش کشته شده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ منابع معارض سوری، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، احتمالاتی را درباره هدف حمله بامدادی آمریکا به ادلب (شمال غرب سوریه) مطرح کردند.

پایگاه خبری شبکه اورینت -نزدیک به معارضان- به نقل از منابع میدانی احتمال داد که عبدالله قرداش معروف به ابو ابراهیم القرشی سرکرده جدید سازمان تروریستی داعش در حمله بامدادی آمریکا کشته شده باشد.

شبکه سعودی الحدث نیز به نقل از منابع خود گزارش داد که فردی که در عملیات بامدادی آمریکا هدف حمله قرار گرفت، سرکرده جدید داعش بوده است.

با این حال، رامی عبدالرحمن مدیر وبگاه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه -نزدیک به معارضان- در گفت و گو با شبکه فرانس 24 گفت که در حمله آمریکا یکی از مقامات رده اول سازمان القاعده هدف قرار گرفته؛ اما اینکه او کشته شده است یا خیر هنوز معلوم نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف حمله شبانه آمریکا در ادلب سوریه چه کسی بود؟ (+عکس)

هدف حمله شبانه آمریکا در ادلب سوریه چه کسی بود؟ (+عکس)