مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-03اجتماعي

بارش برف و باران از فردا در کرمانشاه آغاز می شود


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اعلام هشدار سطح نارنجی برای نیمه غربی استان، گفت: بارش برف و باران از فردا در استان کرمانشاه آغاز می شود.

- فیروز دولتشاهی در گفتگو با اظهار کرد: هوای استان کرمانشاه طی امروز قسمتی تا نیمه ابری و در برخی نقاط مه آلود بوده که انتظار می رود بتدریج از غلظت مه در این نواحی کاسته شود.

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی در روزهای جمعه و شنبه 15 و 16 بهمن ماه سامانه ای بارشی جو منطقه را متأثر کرده که با افزایش دمای شبانه و کاهش نسبی دمای روزانه در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارش باران و همراه با رعد و برق و بتدریج بارش برف در استان کرمانشاه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش ها در اواخر روز جمعه و در نیمه غربی استان کرمانشاه بخصوص منطقه اورامانات نمود بیشتری خواهد داشت.

دولتشاهی با اشاره اعلام هشدار سطح نارنجی برای شهرستان های غربی استان کرمانشاه، بیان کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز جمعه در استان کرمانشاه برای شهرستان های پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر و دالاهو هشدار سطح نارنجی اعلام شده است.

وی گفت: به مردم توصیه می شود از سفرهای غیرضروری و فعالیت های کوهنوردی خودداری کنند و همچنین به فرمانداری ها و دستگاه های امدادی برای برف روبی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران از فردا در کرمانشاه آغاز می شود

بارش برف و باران از فردا در کرمانشاه آغاز می شود