مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-03اقتصادي

کارگر با حقوق چهار، پنج تومان نمی تواند مخارج زندگی اش را تأمین کند


یکی از مشکلات ما این روزها معیشت کارگران است که دارد به کار هم لطمه می زند، گرانی هرروز دارد اضافه می شود و کارگر با حقوق چهار، - ایسنا/کرمان رییس خانه صنعت و معدن ایران گفت: یکی از مشکلات ما این روزها معیشت کارگران است که دارد به کار هم لطمه می زند، گرانی هرروز دارد اضافه می شود و کارگر با حقوق چهار، پنج تومان نمی تواند مخارج زندگی اش را تأمین کند.

سید عبدالوهاب سهل آبادی پیش در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن و بزرگداشت هفته صنایع کوچک بیان کرد: ما جدول مندلیف را در کرمان داریم و ظرفیت های بسیاری وجود دارد تنها کافی است برای سرمایه گذاران امنیت اقتصادی ایجاد شود خودشان مشکلات را مرتفع می کنند.

وی افزود: مالیات باید گرفته شود و شکی بر آن نیست اما با مشکلاتی که در حال حاضر در حوزه صنعت و معدن وجود دارد گرفتن مالیات زیاد ظلم به تولید کننده است؛ ما برای تولید برنامه ریزی می کنیم بعد ناگهان آخر سال می گویند 300 درصد ارزش افزوده باید اضافه داده شود.

وی تصریح کرد: در کشور مصوب شده که ماشین آلات برای بخش معدن وارد شود؛ آیا خبر دارید که چند درصد واردات آن توسط معدن داران انجام شده است؛ گرچه در این خصوص کار کارشناسی هم انجام نشد که با علم به اینکه کشور ما به چه ماشین آلاتی نیاز دارد واردات انجام شود؛ صحیح و خطا تا کی؟ سهل آبادی خطاب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر با حقوق چهار، پنج تومان نمی تواند مخارج زندگی اش را تأمین کند

کارگر با حقوق چهار، پنج تومان نمی تواند مخارج زندگی اش را تأمین کند