مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 19:272022-02-03فرهنگي

کجای این فیلم سفارشی است؟


حمید شاه حاتمی در واکنش به سوالی درباره سفارشی بودن فیلم «ماهان» بیان کرد: سرتاسر فیلم از امید و تنوع مذاهب و سرطان بدون ورود به سیاه نمایی می گوید.

- حمید شاه حاتمی در واکنش به سوالی درباره سفارشی بودن فیلم ماهان بیان کرد: سرتاسر فیلم از امید و تنوع مذاهب و سرطان بدون ورود به سیاه نمایی می گوید.

اگر صادقانه بخواهم بگویم این کار از طرف خدا به من سفارش شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست فیلم سینمایی ماهان به کارگردانی حمید شاه حاتمی که از فیلمسازان، فیلم اولی جشنواره چهلم است، در چهارمین روز از برگزاری این رویداد، برگزار شد.

در این نشست حمید شاه حاتمی (کارگردان)، علی شاه حاتمی (تهیه کننده)، مهدی ایل بیگی (فیلمبردار)، هامون قاپچی (نویسنده)، وحید رحیمیان و امیررضا نظری (بازیگران) از جمله عواملی بودند که حضور داشتند.

علی شاه حاتمی تهیه کننده این فیلم در ابتدای نشست بیان کرد: مهمترین ویژگی این فیلم ، این بود که تمام درآمد حاصل از آن هزینه درمان بیماران سرطانی در ایران خواهد شد و بنا داریم تا کپی رایت این فیلم را به تمام سفرای ایران بدهم تا از طرف هنرمندان سینمای ایران آن را به هر نحوی که می توانند در کشورهای مختلف نمایش دهند و درآمد آن را صرف بیماران سرطانی کشور خودشان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کجای این فیلم سفارشی است؟

کجای این فیلم سفارشی است؟