مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 19:322022-02-03سياسي

تجلیل از مادر شهید در دیشموک+تصاویر


به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب برخی مسئولان از مادر شهید در دیشموک تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، برخی مسئولان به همراه اصحاب رسانه جمعیت هلال با مادر شهید دارایی در دیشموک دیدار و از وی تجلیل کردند.

حجت الاسلام صالحی روحانی مستقر در بخش دیشموک تصریح کرد: غالبا در یادواره شهدا از سخن گفتن خجالت می کشیم مقام شهادت به قدری بلندمرتبه است که در قرآن دو آیه درباره شان شهید آمده است.

صالحی تصریح کرد: شهادت خیلی مفهوم بلندی است، مقام شهید عالی است یک درب بهشت برای شهداست، بهشت هشت درب دارد اما  باب المجاهدین یکی از دربهای بهشت است که مخصوص ورود شهداست و شهید حق شفاعت ویژه دارد نه فقط از اقوام و خانواده اش بلکه برای غریبه ها هم حق شفاعت دارد.

*ترویج فرهنگ ایثار وظیفه رسانه است وحید آهنگ خبرنگار هم اظهار کرد: خانواده های شهدا نمونه آشکار ایثار و سرمایه های جاوید نظام اسلامی هستند و از فرزندان خود برای تثبیت انقلاب گذشتند.

وی افزود: خانواده های شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و پاسداری از آرمان های امام راحل مهمترین نقش را ایفا می کنند و پاسداشت خون شهدا وظیفه ماست.

آهنگ ادامه داد: خدمت به مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران افتخار است و دیدار با این عزیزان، برای ما روحیه بخش و انگیزه تلاش و فعالیت را بیشتر می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مادر شهید در دیشموک+تصاویر

تجلیل از مادر شهید در دیشموک+تصاویر